NAITUH DI

BRU KSUNGKAUTMA{HISTORY} THUMMO-1

Edwin Edwin Chorkhy>‎The DAILY BRU
News

BRU HISTORY SAYAUH MO.BNU PAMPHLET 1. 1995.Anthropologist professor B.M Das Gauhati ( The Tribes of Northeast India, " lekhaboi soiyauh mo doi ong khe Bru rao le Mizoram wo adi yaphang nching mi hing sa ou.Mchoi mchu rao sa mo RAIKSOM KASKAO bai RAIKCHAUH KASKAO brao takhunoi ni achairem broi keha MOG/ MKHUIH raja no msai lai ye salka bai tonglaiou. Himba siphlai tong yauh nai ma YAKSTAM rilai thingwo mchikro lai ye RAIKSOM KASKAO bai RAIKCHAUH KASKAO khe dolnoi wo bauh thang ye utor khauh bai se ye thang mi hing sayauh ou. Sorkhar rao le Raiksom kaskao ni history no le soi ya, je Raikchauh kaskao ni mang se soi ou. Bo history nching wo simai ou, Bru rao le Mizoram wo adi yaphang nching tongsa phai mo sei. Foreigner chung kroi.The Riangs in Tripura, by Jagadish ( Tribal Tribal research institute Govt. Of Tripura: Agartala. Bo soi yauhmo wo Raiksom kaskao ni soi yauh mo kroi. Akhe " A brief accounts of Riangs in Mizoram, by LAITANGA, Tribal research institute,Govt.Of Mizoram. Bo lekhaboi wo pho soi yauh ya. Are ong mi, chung Bru rao le Pu, k. Zawla samo Raiksom kaslao se Mizoram wo adi yaphang nching hahphai mi hing chung khathoi ou.Bo toi ni mmung rao pho Raiksom kaskao ni sauh wo pha yauh mo sei.Toichong, Toikah, Toimasenggrauh - tauh wo Kolodyne hing phaslai yauh mo rao, Toiren - R. Teirei, Gutur - Tutluihing phaslai yauh mo,Toichong toirkong wo Raja ni nouh - kcham palace tong mo rao. Rengdil - Raja ni pukhri tong mo rao, bo Raiksom kaskao ni somoing wo mmung pha yauh mo sei.FOREIGNER CHUNG KROITo be cont .......